mandag den 2. april 2012

HOLD DA OP HVOR ER JEG STOLT OG GLAD .

Det er her jeg elsker at drikke morgenkaffe.

Så blev min søde mand færdig med overraskelsen til mig. Han har ret det er lige min smag.

Hmm......... dem der har læst Hemmelige Haver kan nok se  hvad der er skelet til. Han mente det var noget jeg havde savlet over i flere timer. ( han har ret) fnis.( side 48 +49.)

Om et år maler jeg terrassen sort. Jeg vil plante et par blåregn "alba" der skal omkranse terrassen.

Ny fornemmelse at kigge ned i haven og i tilgift har jeg fået fjordkig. Ik´ møj men lidt har jo også ret.

Tak Carsten du er en guttermand.

49 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du elsker at drikke din morgenkaffe lige præcis der. Det er da et rigtig lækkert bed du har, og så med den nye terrasse er det bare perfekt. Sikke en flinker mand du har, fuld af overraskelser... hans arbejde ser supergodt ud :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Der er dejlig læ der.
      Det du skriver bliver han glad for at høre.

      GO´aften til dig.

      Slet
  2. Jeg var på vej til ar lave et indlæg, da jeg stødte på din overskrift, og så måtte jeg lige se, hvad det handlede om. Superterrasse og skøn udsigt, ingen tvivl om det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Det med fjordkig var også en overraskelse.

      Go´aften til dig.

      Slet
  3. Hold da op den blev flot din terrasse :-D
    Tillykke med den, ja og dit nye drivhus.
    Sikke en sommer, at gå i møde med kaffe på den fine terrasse, og hvis vejret ikke er til det, i drivhuset. Så kan man ikke forlange ret meget mere... det skulle da lige være, at rådyrene holder sig ude af din have.
    Forårs hilsner fra Marianne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Det er ikke så ring det der sker her i tiden.
      Det ku´ jeg godt vende mig til.
      7-9-13. Rådyrene har ikke været her siden.

      Go´aften til dig.

      Slet
  4. Ja den blev rigtig flot - han skal roses, skal han! Både fordi han overrasker dig og også fordi, han hører efter dine suk!!
    Tillykke med den - mon ikke der skal drikkes påskekaffe derude?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Har rost ham :) Må indrømme de første par nætter sov jeg ikke så godt. For tænk hvis den var mindre pæn ;(jeg har jo mine drømme.
      Du kan tro der skal drikkes påskekaffe derude.

      GO´aften til dig.

      Slet
  5. Tillykke med din teresse! han er en hurtig løber , din mand altså :-D
    Rigtig god påske!
    K.Gro

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Det plejer han nu ikke at være.
      Det kan være han tænker ;D lad hende få det hun vil ha´så får jeg fred.:-).
      Jeg kan jo godt finde på at plage og plage.:)

      God påske til dig.

      Slet
  6. Super flot. Ka' lige se den for mig - i sort med blåregn rundt om. Det bliver sikkert rigtig dejligt :-)

    Tillykke til jer begge - til manden for det veludførte arbejde og den gode tanke - og til for at kunne udtrykke hvad det lige netop er, du ønsker dig + at få det! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. - og til dig for at kunne ... (glemte ordet dig)

      Slet
    2. Tak. Tak.
      Tror han var træt af mit plagen. For jeg bliver ved indtil jeg får min vilje ;D.

      GO´Aften til dig.

      Slet
  7. Hej.
    Tillykke med den flotte terrasse.
    Den ser virkelig skøn ud.
    Fin blog glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Velkommen til min blog. Rart når nogen følger en.

      GO´ Aften til dig.

      Slet
  8. Den er altså så flot! Bliver super fint med hvid blåregn mod det sorte træ.
    Manden kan da noget med en sav hva´?? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Ja er det ikke en god ide´med hvid blåregn.

      Ja han forstår at "svinge den" ;D

      GO´ Aften til dig.

      Slet
  9. Tillykke til jer begge med terrassen. Hvor er den fin og hvor er han dog sød, at du sådan lige får en terrasse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK.
      Jammen han er bare sød og god.
      Og jeg er meget god til at plage. HI Hi.
      Tror han havde set det komme med den terrasse før eller siden .Der tog han R...n. på mig.

      Go` Aften til dig.

      Slet
  10. Sikken en mand du har. Hvor er den flot og hvor skønt han sådan vil glæde dig. Kan godt forstå du er glad for den.

    Hilsen Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Jeg er også glad over han vil være med til at opfylde mine havedrømme.

      GO` Dag til dig.

      Slet
  11. Wow, det ser godt ud... fedt at have en handyman, ikk'? ;oD

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker.
      Jammen det er rart med en handyman............ Det har du også kan jeg se på din blog.

      GO` Dag til dig.

      Slet
  12. Tillykke med terassen.
    Hvor ser det godt ud.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Hvor er det rart du er tilbage på din pind.
      Vi savnede dig og livet på gården.

      GO` Dag til dig.

      Slet
    2. Hej Margrethe.
      Tak det var sødt sagt.
      Også en rigtig god dag til dig.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  13. Sådan! Godt gået af manden, der skal nok blive mange gode timer derude :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, når han vil kan han godt.
      Jeg er meget tilfreds og taknemlig over resultatet. ;D.

      GO` Dag til dig.

      Slet
  14. Jeg kan kun anbefale Carstner!!!! Jeg har også en, der bygger det jeg ønsker mig! Hurra for alle Carstner!!!
    Lækker terasse!

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide ´med et Hurra for alle de Carstener der er der ude.
      Er det ikke også det de er til for ( at glæde os Quinder) (smiler).
      Og terrassen den er bare blevet så lækker.

      GO`Dag til dig.

      Slet
  15. Hæ hæ, så endte det alligevel lykkeligt, du har vist tvivlet lidt under vejs hva?
    Det går altså ikke med de søvnløse nætter (har hørt at gajol er godt mod den slags).
    Søde Morgrethe nu må du finde på en kæmpe overraskelse til Carsten - måske du kan finde
    noget spændende på planteskolen :-)
    Kh Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør det som regel i alle eventyr. Jeg kunne først sove roligt og uden GONATJOL da rækværket kom op.
      Overraskelse til Carsten Hmm..... Planteskole du´r nok ikke. Men jeg har tænkt ( en luksus jeg sommetider under mig selv ) et SVEJSEAPPERAT ;D sikke de stativer jeg kunne få Hi Hi.

      GO` Dag til dig din lille søde Sjæll-And. o)

      Slet
    2. Ha ha Margrethe, kæft du er udspekuleret ;-D (På den fede måde altså.) Godt tænkt, så kommer det også dig til gode.

      Slet
    3. Ja HA HA. Han skulle nødig gå ned på udstyr !!!!!!! HVIS han sku` få lysr til at lave skønne stativer.
      Jeg har hørt en lille fugl synge at du også kender til kvindelist. ;D

      GO` Dag til dig.

      Slet
  16. Hvor er det skønt med en mand, der kender ens dybe behov. Det bliver superflot, når den bliver malet sort og så med en hvid blåregn - WAUW!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke O))). Vi har snart været gift i 25år. SÅÅÅ...... han burde kende mine behov.
      Kan lige se det for mig med den hvide Blåregn.

      GO` Aften til dig.

      Slet
  17. Hvor er din nye terrasse bare flot, wow. Tillykke både med den og med din handyman.
    Jeg synes et svejseapperat lyder som den perfekte overraskelse som tak *GRINER*.

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK.
      Et svejseapperat ( ingen bagtanker overhovedet lkke ,nej nej )

      Go´ Aften til dig.

      Slet
  18. Tillykke med din nye terrasse, hvor den bare super flot... og sikke en udsigt... det er dejligt med en handymand, der lige ved hvad man har brug for... og kvindesnilde... ja det er der jo ikke noget galt i... smiler... god påske... fru.leger

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jeg er meget glad for den.
      Noget må man jo gøre for at få opfyldt ens havedrømme. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kvindelist er ikke så ring enda ;D

      GO` Aften.

      Slet
  19. Hvor ser det bare super godt ud.

    At ha en handyman i huset er absolut en gave :o)

    Rigtig god påske til dig og familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Jammen os der har det er bare så heldige O)))))).
      Jeg hører tit nogen sige "kan det da svare sig" det er lige som om når det er til haven MÅ DET IKKE KOSTE.

      Også god påske til dig.

      Slet
  20. Hej Margrethe
    Hvor bliver der fint i din have med nyt super hyggeligt drivhus og terrasse.
    Skønt bed du har.
    Rigtig god påske
    De bedste hilsener
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Jammen jeg er så glad for det O).
      Da bedet var på det højeste var det bare så flot, men men jeg har desværre ingen billeder derfra. o(.

      Go´ dag til dig.

      Slet
  21. Jamen, lyn or torden. Synes lige jeg har set på skelletet og nu står den fin, fix og færdig!
    Du er en forkælet havetosse.
    Jeg har stor respekt for mennesker, der kan hamre flotte ting sammen.
    Godt gået. Kys lidt på ham. Det har han fortjent.

    SvarSlet
    Svar
    1. Forkælet havetosse !!!! neeeej det er jeg ikke, åh lidt måske.
      Jeg laver et indlæg i dag. Tror du får en " GRINER " når du ser det !!!!! Det gjorde jeg.
      Han er snasket til.

      Go` dag til dig.

      Slet
  22. Ja hvad skulle vi gøre uden vores søde mænd, som reagerer på vores mindste savlen :o)Carstener er åbenbart gode, men Benter er også ok. Hvor er det blevet flot, tillykke med den. Det bliver jo herligt at sidde der og nyde morgenkaffen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) det er mega dejlig når de gider at gøre os glade de mænner. Lige nu er der for koldt med terrassekaffe.
      Jeg er igang med at prikle.
      Jeg syntes jeg har gang i så meget for tiden i haven. Men jeg vil gerne havde de ydre rammer er på plads så jeg bare skal nusse omkring. Med den alder jeg har kan det næsten ikke gå for stærkt. Når jeg lukker øjnene ser jeg en masse frodighed når jeg så åbner dem mangler det :( Det tager bare så pokkers lang tid for træer og buske at blive store.

      Forsat GO`PÅSKE.

      Slet
  23. Ja det kunne være dejligt bare at kunne nusse omkring, men først skal det hele jo gro op, men så lang tid tager det heller ikke, hos os 10 år. Jeg har med vilje fravalgt ret meget såning og prikling, for når først det hele kommer ordentligt i gang, ved jeg godt, at jeg ikke kan overkomme det. Nok fordi jeg nusser for meget, men i vores alder nusser vi altså, og vi skal jo også have tid til at nyde det, ikke?
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet

Jeg vil blive glad hvis du ligger en lille kommentar. ;-)