onsdag den 18. juli 2012

Trappetrin og hegn.

Så har jeg fået rigtige trapper at gå henne ved garagen og fyrrummet. Før lå der træpaller det så ikke så pænt ud.
                                   
 Jesper og Carsten meget optaget af at arbejde.
Trapperne er købt på genbrug for 300 kr.
 Så er de færdige. Det var midt i juni måned.
 Nu ser det meget bedre ud.
 Hen langs huset er der 4 døre de fik også trin. Det blev lavet for 14 dage siden.
 Lige i tiden klipper jeg stauder ned. Alle de planter der står her skal gerne dække de huller der bliver.
 Vestenvinden er strid her. Min liguster hæk er et sørgeligt syn.
Sååååååå.

 Jeg
 Har
Fået
 Et
Hegn
Op ;D. Og hækken er  rettet op.
STORT tak til Carsten og Jesper. (hvenarkomanens mand). :)))))))).

22 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, både trin og hegn. Pyhh ham Jesper har nok at se til ;-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt når der sker noget i haven jeg har jo så mange ønsker. Ja ham Jesper har nok at se til.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  2. Hold da op, sikken et stort stykke arbejde. Det ser rigtig godt ud:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene. Da de først kom igang tog det ikke lang tid. Jeg nød de haver du har har besøgt.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  3. hej Margrethe.Ja! det pyntede da.Rart at have nogle ordentlige trin at gå på.
    Og så er det rart at have et på mandfolk til at ordne det.
    God dag Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det pyntede , men det ene river det andet med sig, sokklen skal også maleskan jeg se:))).
      Det er bare guf når de gider hjælpe en.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  4. Flot stykke arbejde med både sten og hegn. Skøøøønt når projekter kan vinges af på listen ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette.
      Giver dig ret i at det er skønt når projekter kan vinges af. Efter jeg er begyndt at fotografere så meget i haven kommer grimheden og ting frem der trænger til en overhaling,ting man har vænnet sig til. Så min liste er laaaaang over ting der skal laves.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  5. Læ må man da have i haven. Det bliver I glade for, og trinene er med til at skabe et hyggeligt gårdmiljø.

    SvarSlet
    Svar
    1. Læ er en stor mangelvare her, men jeg arbejder ihærdig på at få det. Det er fordelen ved at være på bloggen alle mine øjenbæ bliver lavet. Nødløsninger har det med at være blivende har jeg fundet ud af.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  6. Hej Margrethe er først lige kommet med dig sådan rigtig har lige læst lidt tilbage og hold da fast hvor en rosenbue du har fået lavet og sikke mange skønne roser du har. Er alle 18 på buerne forskellige.
    Det er da et par brave arbejdsmænd du har ansat de får da lidt fra hånden.

    Mange hilsner fra Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle velkommen til.
      Ja det er lækkert med sådanne mænd der kan hjælpe til at gøre mine drømme til virklighed. Nej der er 7 forskellige slags. Jeg laver et indlæg når alle roserne er i blomst, der er 4 der mangler at komme i blomst.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  7. Flot med både trappe og hegn - nu har du sikkert også belønnet de gode arbejdsmænd fint? Det har jeg jo læst hos Marlene at man skal... Dejligt at det er på plads med læ og trin nu.

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.
      Du kan tro jeg jeg forkæler dem med god mad , ros og en øl i ny og næ.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  8. Hej Margrethe
    Det var dejligt med en god trappe til huset. Er huset helt nyt? Det ser det ud til. Godt at mændene kan hjælpe hinanden, så du kan få stakit og trappe :o)
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Nej garagen blev bygget for 8 år siden, sssssså det var da ikke for tidlig jeg fik en ordentlig trappe at gå på. Huset vi bor i er fra 1870 vi købte det for 12 år siden, men flyttede først til øen for 10 år siden. Vi har faktisk brugt de sidste 10 år på at lave om mangler stadig 2 rum. Carsten kalder huset Fruens Vilje. Det er derfor jeg først nu er ved at anlægge haven som jeg gerne vil have den. Når alt foregår i fritiden tager det laaaang tid. Men jeg er glad når der sker selv små ting:)
      Kh. Margrethe.

      Slet
  9. Flotte trin du har fået til huset! Dejligt med en støttepædagog til ligusteren... når den nu ikke selv vil!
    Jeg er vild med dine to store krukker på det første billede. Hold op de er flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente.
      Jammen jeg er så glad for den støttepædagog ligusteren har fået. På den lokale planteskole fik jeg krukkerne til halv pris de har været brugt til udstilling. Jeg fik også en kæmpe stor krukke i samme farve de er af glasfiber. Blæsten her er ved at drive mig til vandvid man er ikke i tvivl om hvor vest er.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  10. Det pyntede godt nok! Du er godt nok heldig med al den handy hjælp :-D
    Fortsat god sommer :-D
    K.Gro

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gro.
      Ja ikke. Det er så dejlig med hjælp. Gid man kunne selv.
      Også god sommer til dig.
      Kh. Margrethe.

      Slet
  11. Du forstår da at holde gang i handymænnerne ;o)

    Det bliver så super flot hos dig. Selv om ting tager tid, så glæder man sig hver gang der sker nyt.
    Jeg har boet i mit bondehus siden 1997 og er stadig i gang. Har snart været hele vejen rundt... men kan snart starte forfra :o)
    En husejer keder sig aldig.
    Ha en dejlig dag.
    Kærlige hilsner fra Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lise.
      Gamle huse åhh så keder man sig aldrig. Fordelen ved det her gamle hus er jeg får det som jeg gerne vil have det.
      Kh. Margrethe.

      Slet

Jeg vil blive glad hvis du ligger en lille kommentar. ;-)