tirsdag den 13. marts 2012

DER KOM EN PAKKE

Det I ser her skal erstatte det" borte med blæsten tog" mit drivhus, så det er nemlig et nyt drivhus der kom i dag. Jeg mangler det for mine små planter står alt for varmt i mit gæsteværelse.
Bare Carsten ikke får sved på panden over alt det han skal lave for mig.

I juni 2011 købte jeg 2 rosenbuer i Aldi, Carstens kommentar "der var du godt nok en tand for nærig de kan ikke holde til noget" jeg tror han har ret. Men nu er de standart og får lov at stå. Men,  men det har jeg noteret til mine huskekager !!!!!!! så en anden gang , for jeg vil jo ikke være nærig VEL. Skal man have kvalitet så koster det HA HA.

Nu har jeg klædt dem på,  med noget jeg håber de kan bære nemlig efeuranker og som sko har de fået trækar med Hornvioler i.

På den anden side har de også fået efeuranker på. Mon ikke de hurtig bliver dækket.


Jeg kan se der er mange der har Våriris, så det ville jeg også ha`. (Margrethe 7 år.)

14 kommentarer:

  1. Nyt Drivhus, oh happy day. Hvilket fabrikat er det, hvor stort. Jeg kender alt for godt til historien om borte med blæsten, men mit drivhus står også kun i haven midlertidigt....i indtil videre nu 2 år og endnu en sæson i vente.
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henrik

      Det er et Uranus drivhus på 9,9 m2. så det er ganske almindeligt.
      Go`aften til dig.

      Slet
  2. Pakker er altid spændende ... så pak nu ud, og lad os se vidunderet :-)
    VH Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Der går lige en uge før det bliver pakket ud :D
      Go`aften til dig.

      Slet
  3. Sikke en lækker pakke, det blir spændende at få indrettet :o)
    Det ser rigtig godt ud med dine rosenbuer, især med sko på ;o)
    Du har nok ret i at pris og kvalitet ofte hører sammen, men det må læres på den hårde måde :oD

    Ha en go aften...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak . Det er jo sådan, det er ikke altid pengene rækker og man vil så gerne det hele.

      Go`aften til dig

      Slet
  4. Hej :0)

    Det glæder jeg mig til at se "foldet" ud :0) Kan godt se at det lille drivhus slet ikke kan klare alle dine sommerblomster :D :D :D

    Sjovt at se forskellen på de billeder, bart nu..men snart KAPOW så er der dømt frodighed!

    Kh Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Alting ser jo lidt træls ud på denne tid. Har desværre ikke billeder efter 16-06-2011. Meget surt når jeg tænker på( ØV ØV )hvor haven var på det højeste.

      Go`aften til dig

      Slet
  5. Tillykke med pakken. Bliver spændende at se, når den bliver pakket ud.
    Tak for de fine billeder.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Der går desværre en uge før det bliver pakket ud.

      Go`aften til dig

      Slet
  6. Skøn pakke :-D
    At vente en uge kan man sagtens, det gør bare spændingen lidt større.
    Jeg ventede et helt år inden mit blev sat op. Der kom lige nogle rejser i vejen for det + en vinter, men så var glæden det større da det endelig stod færdigt.
    Det bliver dejligt for dig når det bliver færdigt, så du kan få plads til alle dine plantebabyer.
    Glæder mig til at se vidunderet når det er færdigt.
    Forårs hilsner fra Marianne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var længe at vente et HELT År. Men det er da rigtig nok forventningsglæde er tit den største. Men tolmodighed er ikke min største dyd, der skal helst ikke være langt fra tanke til handling.

      Kh Margrethe

      Slet
  7. Spændende med drivhuset og flot med efeu-rankerne.

    SvarSlet
  8. Jeg kan næsten ikke vente. Tror også selv det bliver flot med efeurankerne når de dækker.
    Kh Margrethe

    SvarSlet

Jeg vil blive glad hvis du ligger en lille kommentar. ;-)