mandag den 6. februar 2012

Fra Tante Grøn`s smukke have



se tante din have

5 kommentarer:

  1. SÅDAN MOR, næsten uden hjælp ;o) Øh der er altså mange flere billeder fra hendes have, kommer de i morgen så?????

    SvarSlet
  2. Hahahahahaha, hvor ER I sjove! Dejlige billeder fra Tantens have, som jeg jo har været så heldig at opleve. Desværre røg min computer på gulvet for et par måneder siden, og alle billederne fra hendes vidunderlige have forsvandt. Derfor er jeg MEGET glad for ethvert lille glimt I kan diske op med.

    Nå, Margrethe. Det var da ikke så svært vel?

    SvarSlet
  3. Mer' Mer' Mer'...... du kan da ikke spise os af med 3 billeder!! Selv hvis jeg havde set haven 1000 gange, kan den altid ses igen, på alle årstider og til hver en tid.... så bare op på hesten Margrethe! Nu har du "teaset" og tante-feberen har grebet min krop, - så flere billeder TAK!!!
    Masser af forventningsfulde havehilsner fra fru friis :o)

    SvarSlet
  4. Gode billeder fra en smuk have. Lad os se flere billeder.
    Tak for kigget.

    SvarSlet

Jeg vil blive glad hvis du ligger en lille kommentar. ;-)