søndag den 12. februar 2012

IMAGINE

Kan i................


????????????????????????
Kom med.

Vi går en tur langs allen`, stopper op ved de 2 Zink kasser hvor i der er opstammet kugleliguster. Der er lavet en indgang til nordhaven, fjernet 4 Bonica roser, lagt pigsten og ved hver side et lille spejlbassin, som tag en rosenbue, hvor der 2 clematis "Rubens og Freda". Stopper op kigger til højre ser at bag "Bonica" roserne er der skiftevis taks søjler og Hortensia "Lime Light".Nu ser jeg lige ud , imellem mine kuglespidsløns træer og bedet med roserne "Constance Spry" er der et aflang spejlbassin, til venstre for kuglespidsløn træerne er der et trekantet bed, med hvide blomster. Som fix punkt bag spejlbassinet er der et trækar. Ser til venstre, ved garagen er der en treasse af træ, lige bag de tre "Ghislaine de Filigonde".Nu en tur til højre for trækarret. Der er 3 rosenbuer beklædt med Vedben flankert af 3 små trækar med sommerblomster. Bad den store Blodbøg er der plantet søjleavnbøg i halvmåneform, Der står min dejlige hængekøje. Og bag ved søjleavnbøgen, er mit gule bed, som væg er der tilført Bredbladet liguster med passende afstand som skal klippes som søjler.

JEG KAN, KAN I?????

NORDHAVEN.

4 kommentarer:

  1. Jamen sødeste Margrethe...sikke dog et tankemylder, der rumler og rumsterer i dit kønne havehoved:o)

    En god forestillingsevne og et veludviklet visualiserings-talent er ligeså vigtige haveredskaber som trillebør, planteske, spader og priklepind:o)

    Ja, jeg kan sagtens se det hele for mig:o) Sikke en masse karakter det vil give din Nordhave, med alle de nye tiltag. Go for it, girl:o)

    Knus og vilde fantasier

    SvarSlet
  2. øøøøøøhhhhh nej, det kan jeg vist desværre ikke. Det skyldes nok, at jeg aldrig har sat fod i dit private paradis, men jeg glæder mig til at se billeder, når tid er.

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad over du kan hitte rede i mit tankemylder,Søde Tante Grøn.

    Kære Nette, når tid er kommer der masser af billeder.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg vil blive glad hvis du ligger en lille kommentar. ;-)