lørdag den 11. februar 2012

NORDHAVEN


8 kommentarer:

  1. Hahahahhaha Margrethe, Det er ikke pænt at grine af folk men tror du ikke, at du skal redigere din overskrift? Jeg har lidt travlt, så du får en rigtig kommentar senere. Hahahahahahahahahahaha :0))

    SvarSlet
  2. ÅH så skete det igen!!!

    Det første billed er fra År.2009.
    Hvor de 3 " Chislaine de feligonde" står alene, har nu fået selskab af et hvidt bed.i år 2011.

    Det næste billed dækker år 2010 2011.
    Op langs" allen"er der plantet rosen Bonica,perlehyacinter(blå) bliver skiftet med lyserøde)Blå hornvioler og en masse løg.

    Så er der det gulebed med 3 overstander af prydpære.

    Sidste billed, anlagt år 2011.
    Der er plantet 3 "constance Spry"

    imellem stativerne 2 stk Hortensia Hydrangea macrophylla.(med dejlige store lyserøde hoveder).og meget mere.

    MÅ lære hvordan jeg retter mine dumme fejl 40

    KNUS til alle jer dygtige søde havemennesker.

    SvarSlet
  3. Hej søde Nette.

    Ja men det er da godt og sundt med et godt GRIN i``k.
    Ulækkert at have travlt.
    KNUS

    SvarSlet
  4. Er det der imellem du skal have dine spejlbassiner??
    Du skal nok få tjek på det her blogsjov, øvelse gør mester ;o)
    Kh Marlene

    SvarSlet
  5. JA det er (og en masse andet)
    HA HA jeg opgiver ikke op så let. Men der er jo altid en klovn i ethvert cirkus i`kkkk.

    KH Margrethe

    SvarSlet
  6. Hej - jeg har lige opdaget din fine nye haveblog og surfet hurtigt igennem dine indlæg. Jeg kommer helt sikkert igen "på besøg". Jeg har tilladt mig at melde dig til bloggen "Danske Haveblogs" - så skal du nok få besøg af mange andre haveglade mennesker.
    Blomster-hilser fra Berit

    SvarSlet
  7. Hej Berit.

    Hvor er det sødt af dig af tilmelde mig "Danske Haveblogs"
    og at du vil komme forbi igen, det varmer tak for det.
    KH Margrethe

    SvarSlet
  8. Kære Maggie,

    du er SÅ sej....du blogger jo, som om du aldrig har lavet andet.

    Jeg kan liiiige se spejlbassinerne for mit indre blik...det bliver SÅ godt.

    Er glad for at du kunne li` det frække blad, selvom det nok giver dig sære lyster:o) Fniiiiiiiiiis!

    Glæder mig meget til at se jer imorgen. Long time no see:o)

    Her er sneen ved at smelte....YES!! Og min helt egen Voldborg tjekker dagligt meterologernes langlanglangtidsprognose og der ser ud som om, at vi her i området, ikke skal få noget frost af betydning de næste par uger. Næsten for godt til at man tør tro på det, ikke?

    Hav en dejlig søndag.

    Knus og på snarligt glædeligt gensyn

    SvarSlet

Jeg vil blive glad hvis du ligger en lille kommentar. ;-)